Bed & Breakfast B&B Au Lion D\'Or Maastricht
16B Hoogbrugstraat, Maastricht, Nederland
Voer de gewenste reisdatums in om prijzen te bekijken
16B Hoogbrugstraat, Maastricht, Nederland
Voer de gewenste reisdatums in om prijzen te bekijken
Dit B&B Au Lion D'Or Maastricht met 3 sterren is gelegen op 13 minuten lopen vanaf het Stadspark Maastricht en op 2 km afstand van Fort Sint Pieter Maastricht Underground. Het hotel, dat van een bagageopslag en een winkelgebied is voorzien, is op een paar stappen verwijderd van de Sint Servaasbrug gesitueerd.
De kamers hebben een zitruimte, evenals koffie- en theevoorzieningen voor uw gemak. Een apart toilet en een douche worden in de badkamers verstrekt. De gastenkamers bij B&B Au Lion D'Or Maastricht bieden uitzicht op de stad.
De bed en breakfast in de wijk Wyck ligt op afstand van 1 km van het Onze Lieve Vrouweplein en binnen 1,1 km afstand van winkels zoals de Markt. De Speeltuin Fort Willem, op wandelafstand van ongeveer 25 minuten ervandaan, is beslist een must voor gezinstoeristen in Maastricht. Gasten kunnen ook genieten van de nabijheid van Henri Hermanspark, gelegen 1 km verder. Reizigers geven, ongeacht hun religie, de voorkeur aan een bezoek aan de Sint-Servaasbasiliek - een populaire gebedsplaats niet ver van B&B Au Lion D'Or. Het pand is op 5 km van de luchthaven Maastricht-Aachen en op 200 meter van de Centre Ceramique bushalte.
Elke ochtend wordt er een continentaal ontbijt geserveerd, het bestaat uit onder andere verse vruchten en vers gebak. U kunt genieten van de Mediterrane keuken in senza nome binnen handbereik van dit hotel in Maastricht.
WiFi
Wi-Fi
Ledikanten/ Babybedden
Kindvriendelijk
Ida
2022-05-04
We boekten het voor 3 nachten en hadden een perfecte ervaring. Het personeel was super aardig en heel erg mooi, het aangeboden ontbijt was heerlijk met veel gerechten. De locatie was goed, het was op korte loopafstand van het Stadspark Maastricht.
Pieter
2022-04-06
Ons verblijf hier was geweldig, een perfecte plek voor het verkennen van Maastricht. Het restaurant was goed. Elke keertje als we in Maastricht zijn, verblijven we weer in dit hotel...